“search for …” – studiu de caz, campanii online1 min read
Reading Time: 2 minutesDragos Dehelean a intrebat pe grupul Marketing Lider ce campanii online ne-au impresionat.
La fel ca majoritatea colegilor de pe grup nu stiu nici o campanie memorabila facuta anul asta pe online. Hmmm … poate RoBlogFest 🙂
Cu toate acestea tin sa remarc 4 bannere pe care nu le-am uitat.
Studiu de caz: Photoland – campania “Search for….”
Campania ruleaza pe AdPlayers.ro, eu am vazut-o prima data in luna mai. Din pacate nu am vazut executiile pe alt site din .ro
HIPNOZA: Am vazut, am dat click si am cumparat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Memorabilitate si indemn la actiune.
Eu am “cumparat”:
Cand am vazut prima executie am facut exact ce imi spunea: am dat click si apoi search dupa cuvantul cheie indicat.
Dupa 3-4 minute (adica foarte mult timp) de browsing printre fotografii, am realizat ca Festivitatea de la Olimpiadele Comunicarii bate la usa si trebuie sa renunt.
Sunt recunoscator:
Chiar daca am petrecut mult timp pe site, nu am avut in niciun moment sentimentul ca am fost pacalit de banner. (Vezi mostenirile Vodafone de la Connex)
Mai mult: nu aveam nevoie in acel moment de fotografii.
Cu toate acestea: am recomandat Photoland multor prieteni – la fel cum fac si acum. Am fost impresionat de modul in care mi-au captat atentia.