Robert Redeleanu: Brief-ul bun face campania de premiu!1 min read

Mar 1, 2006 < 1 min

Robert Redeleanu: Brief-ul bun face campania de premiu!1 min read

Reading Time: < 1 minute

Amintirea intalnirilor cu Robert ma face sa sustin parerea “grupurilor de interese rosii”.


Robert Redeleanu
Am inteles mereu ca obiectivul sau este acela de a imi stimula creativitatea si de a imi da incredere.

Ce iti poti dori mai mult de la un client? Desi, pentru cei care nu il cunosc, cel mai bun cuvant este Partener.

Daca mi-ar cere cineva sa il caracterizez pe Robert in 3 cuvinte as raspunde imediat: proactiv, creativ si vesel.

Robert Redeleanu

Daca multe agentii se plang ca trebuie sa rescrie brief-urile primite de la clienti, Robert are un motto:

“Brief-ul bun face campania de premiu!” Robert Redeleanu

Multe succese si la mai multe brief-uri care sa nasca campanii de Effie.

Via Orlando“Pretuire”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.