+40 728 300 961
contact@thecsragency.ro
Dragoş Tuţă Dragoş Tuţă
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Responsabilii de PR, blogurile si reputatia

Page title

07 Dec

Responsabilii de PR, blogurile si reputatia

  • By Dragos Tuta
  • 7 comments

Peste 25 de milioane de adulti din Marea Britanie, Franta, Italia, Germania si Spania si-au schimbat parerea despre o companie sau un produs dupa ce au citit comentarii sau review-uri pe un blog.

Consumatori internet si blogO treime (34%) dintre europeni spun ca au renuntat la achizitionarea unui produs dupa ce au vazut pe internet comentarii postate de alte persoane.

Mai mult, 50 % dintre europeni prefera sa achizitioneze un produs sau un serviciu dupa ce au citit referinte pozitive postate de alti consumatori pe internet.

Argumentele de mai sus demonstreaza urgenta pe care trebuie sa o resimta si responsabilii de comunicare din Romania in descifrarea fenomenului de blogging.

Recomandare: daca lucrezi in PR si nu ai inca un blog, grabeste-te.

Continua sa te scuzi ca nu ai timp sa scrii. De maine s-ar putea sa ai tot timpul din lume, dar sa fie prea tarziu. Trebuie sa iti postezi CV-ul pe site-urile de job-uri 🙂

Am exagerat putin dar cred ca un responsabil de relatii publice nu isi poate eficientiza activitatea fara ajutorul internetului.

Va garantez ca odata ce redactati un blog personal veti intelege mult mai usor cum sa folositi internetul in activitatea profesionala.

LINK-URI UTILE:
(se deschid intr-o fereastra noua)

1. Datele statistice

Informatiile prezentate la inceputul articolului provin din cercetarea “The Business Impact Of Blogs” publicata de agentia Ipsos MORI in 21 noiembrie 2006.

  • Vezi prezentarea cercetarii in format PDF
  • Vezi pagina de prezentare de pe site-ul agentie

2. Mai multe argumente pentru responsabilii de PR

Daca nu am reusit sa te conving ca este o prioritate sa incepi un blog iti recomand sa citesti articolul “8 motive sa iti faci un blog, daca lucrezi in comunicare”:

  • Citeste partea I
  • Citeste partea a II-a

Cele doua materiale sunt semnate de colegul meu Dragos Dehelean.

Tags:Online
  • Share:
Dragos Tuta

    Comments

  1. Subiectiv
    December 7, 2006

    omfg 😮 no way! a scris Dragos Tuta! =))
    stii care e problema aici, de fapt? ca pr-ii respectivi ar trebui sa puna mina sa invete sa scrie :)) otherwise… n-o sa ii citeasca nimeni sau o sa se citeasca intre ei.
    dpmdv, pina nu invata sa se adreseze publicului, degeaba 😀

  2. DRAGOS TUTA
    December 8, 2006

    Sunt de acord.

    Crezi ca redactarea unui blog te ajuta sa iti imbunatatesti abilitatile de scriere?

  3. Raluca
    December 11, 2006

    nici nu stiu ce e mai bine: sa ai blog si sa scrii la doua luni sau…

  4. Dragos Tuta
    December 11, 2006

    Raluca, ai dreptate. Nu ai de unde sa stii cum e mai bine 🙂

  5. Bogdan Gavrila
    December 16, 2006

    Ai si tu putina rabdare. Abia am intrat in Europa – probabil ca suntem cu 30% in urma, adica:

    4% dintre europenii romani spun ca au renuntat la achizitionarea unui produs dupa ce au vazut pe internet comentarii postate de alte persoane.

    20 % dintre europenii romani prefera sa achizitioneze un produs sau un serviciu dupa ce au citit referinte pozitive postate de alti consumatori pe internet

    Apropo de acest sondaj, in controversatul BOP (Barometrul de Opinie Publica) dat publicitatii zilele astea, cuvantul “Internet” apare de 4 ori: de 3 ori este indicat site-ul oficial al organizatiei care a facut studiul iar SINGURA mentiune in studiu este la intrebarea:

    “Intr-o zi de lucru obisnuita, aproximativ cat timp petreceţi în total informandu-va despre politica si evenimente politice …?”

    unde 20% dintre romani folosesc Internetul.

    Poate ca 2007 va fi anul in care Internetul va penetra mult mai mult in randul populatiei autohtone.

Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

  • Amintiri
  • Aparitii in presa
  • Editoriale
  • Responsabilitatea angajatilor
  • Training

Tags

BRD Groupe Societe Generale cadre didactice Coca Cola Coca Cola Copenhaga Cosmote Cosmote criza economica CSR csr business case Eco ecologie Editoriale Forbes Romania Editoriale The CSR Report European Commission fun fun. fotografie Germanos Germanos Hopengagen Leadership MaiMultVerde Management Olimpiadele Comunicarii OMV Petrom Online ONU Personal Petrom plantari PlantBottle poluare promovarea unei cauze reciclare Relatii Publice resurse societate civila spoof sustainability csr Sustenabilitate Tara lui Andrei The CSR Report Tuborg UN Global Compact Unilever

DragosTuta.ro by The CSR Agency.