Responsabilii de PR, blogurile si reputatia1 min read
Reading Time: 2 minutesPeste 25 de milioane de adulti din Marea Britanie, Franta, Italia, Germania si Spania si-au schimbat parerea despre o companie sau un produs dupa ce au citit comentarii sau review-uri pe un blog.

Mai mult, 50 % dintre europeni prefera sa achizitioneze un produs sau un serviciu dupa ce au citit referinte pozitive postate de alti consumatori pe internet.
Argumentele de mai sus demonstreaza urgenta pe care trebuie sa o resimta si responsabilii de comunicare din Romania in descifrarea fenomenului de blogging.
Recomandare: daca lucrezi in PR si nu ai inca un blog, grabeste-te.
Continua sa te scuzi ca nu ai timp sa scrii. De maine s-ar putea sa ai tot timpul din lume, dar sa fie prea tarziu. Trebuie sa iti postezi CV-ul pe site-urile de job-uri 🙂
Am exagerat putin dar cred ca un responsabil de relatii publice nu isi poate eficientiza activitatea fara ajutorul internetului.
Va garantez ca odata ce redactati un blog personal veti intelege mult mai usor cum sa folositi internetul in activitatea profesionala.
LINK-URI UTILE:
(se deschid intr-o fereastra noua)
1. Datele statistice
Informatiile prezentate la inceputul articolului provin din cercetarea “The Business Impact Of Blogs” publicata de agentia Ipsos MORI in 21 noiembrie 2006.
2. Mai multe argumente pentru responsabilii de PR
Daca nu am reusit sa te conving ca este o prioritate sa incepi un blog iti recomand sa citesti articolul “8 motive sa iti faci un blog, daca lucrezi in comunicare”:
Cele doua materiale sunt semnate de colegul meu Dragos Dehelean.