Responsabilii de PR, blogurile si reputatia1 min read

Dec 7, 2006 2 min

Responsabilii de PR, blogurile si reputatia1 min read

Reading Time: 2 minutes

Peste 25 de milioane de adulti din Marea Britanie, Franta, Italia, Germania si Spania si-au schimbat parerea despre o companie sau un produs dupa ce au citit comentarii sau review-uri pe un blog.

Consumatori internet si blogO treime (34%) dintre europeni spun ca au renuntat la achizitionarea unui produs dupa ce au vazut pe internet comentarii postate de alte persoane.

Mai mult, 50 % dintre europeni prefera sa achizitioneze un produs sau un serviciu dupa ce au citit referinte pozitive postate de alti consumatori pe internet.

Argumentele de mai sus demonstreaza urgenta pe care trebuie sa o resimta si responsabilii de comunicare din Romania in descifrarea fenomenului de blogging.

Recomandare: daca lucrezi in PR si nu ai inca un blog, grabeste-te.

Continua sa te scuzi ca nu ai timp sa scrii. De maine s-ar putea sa ai tot timpul din lume, dar sa fie prea tarziu. Trebuie sa iti postezi CV-ul pe site-urile de job-uri 🙂

Am exagerat putin dar cred ca un responsabil de relatii publice nu isi poate eficientiza activitatea fara ajutorul internetului.

Va garantez ca odata ce redactati un blog personal veti intelege mult mai usor cum sa folositi internetul in activitatea profesionala.

LINK-URI UTILE:
(se deschid intr-o fereastra noua)

1. Datele statistice

Informatiile prezentate la inceputul articolului provin din cercetarea “The Business Impact Of Blogs” publicata de agentia Ipsos MORI in 21 noiembrie 2006.

2. Mai multe argumente pentru responsabilii de PR

Daca nu am reusit sa te conving ca este o prioritate sa incepi un blog iti recomand sa citesti articolul “8 motive sa iti faci un blog, daca lucrezi in comunicare”:

Cele doua materiale sunt semnate de colegul meu Dragos Dehelean.

7 Comments
  1. Subiectiv
    omfg :o no way! a scris Dragos Tuta! =)) stii care e problema aici, de fapt? ca pr-ii respectivi ar trebui sa puna mina sa invete sa scrie :)) otherwise... n-o sa ii citeasca nimeni sau o sa se citeasca intre ei. dpmdv, pina nu invata sa se adreseze publicului, degeaba :D
  2. DRAGOS TUTA
    Sunt de acord. Crezi ca redactarea unui blog te ajuta sa iti imbunatatesti abilitatile de scriere?
  3. Raluca
    nici nu stiu ce e mai bine: sa ai blog si sa scrii la doua luni sau...
  4. Dragos Tuta
    Raluca, ai dreptate. Nu ai de unde sa stii cum e mai bine :)
  5. Bogdan Gavrila
    Ai si tu putina rabdare. Abia am intrat in Europa - probabil ca suntem cu 30% in urma, adica: 4% dintre europenii romani spun ca au renuntat la achizitionarea unui produs dupa ce au vazut pe internet comentarii postate de alte persoane. 20 % dintre europenii romani prefera sa achizitioneze un produs sau un serviciu dupa ce au citit referinte pozitive postate de alti consumatori pe internet Apropo de acest sondaj, in controversatul BOP (Barometrul de Opinie Publica) dat publicitatii zilele astea, cuvantul "Internet" apare de 4 ori: de 3 ori este indicat site-ul oficial al organizatiei care a facut studiul iar SINGURA mentiune in studiu este la intrebarea: "Intr-o zi de lucru obisnuita, aproximativ cat timp petreceţi în total informandu-va despre politica si evenimente politice ...?" unde 20% dintre romani folosesc Internetul. Poate ca 2007 va fi anul in care Internetul va penetra mult mai mult in randul populatiei autohtone.
  6. Hello world! « Alex Filip
    [...] Inainte de a porni la acest drum, m-am documentat, am citit si m-am abonat la alte bloguri, si nu in ultimul rand, m-am gandit daca pot sustine acest blog din punct de vedere timp. Iar in momentul in care am dat peste un post de pe blogul lui Dragos Tuta despre “Responsabilii de PR, blogurile si reputatia“, decizia a fost luata instantaneu. Si a fost cea buna. [...]
  7. Hello World! « Alex Filip
    [...] Inainte de a porni la acest drum, m-am documentat, am citit si m-am abonat la alte bloguri, si nu in ultimul rand, m-am gandit daca pot sustine acest blog din punct de vedere timp. Dar in momentul in care am dat peste un post de pe blogul lui Dragos Tuta despre “Responsabilii de PR, blogurile si reputatia“, decizia a fost luata instantaneu. Si a fost cea buna. [...]

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.