Multumesc Unilever! Sarbatori fericite si voua :)
Mi-a placut mult mesajul scurt si la obiect primit de la Unilever cu ocazia sarbatorilor.
Cred ca e un exemplu de succes deoarece:
- e corporate, funny si in acelasi timp elegant;
- e scurt si la obiect;
- este ieftin in sensul ca nu consuma resurse (hartie, energie etc.). Serios acum: va dati seama cata hartie s-ar fi consumat la nivelul intregului grup daca felicitarea era pe print?
Bravos Unilever!
Iata si mesajul:
“Merry Christmas & Happy New Year!
Tags:Online
Comments
foarte frumosa felicitarea. banuiesc totusi ca ar fi putut sa-l personalizeze, macar pentru fiecare tara in parte.
Sarbatori fericite.
Ce sa personalizezi Alex? Mos Craciun nu e acelasi peste tot?
ma refer la limba folosita, sa fie tradus pt fiecare tara.
ma gandesc ca nu era greu sau ceva care cerea timp, plus ca ei au ales si un element vizual “omul de zapada” si un headline care sa poata fi folosit pt mai multe culturi.
Ceea ce e ok din acest pct de vedere, transmite acelasi mesaj indiferent de ziua in care il vezi si de religia in care esti.
Brandul Unilever, asa cum a fost el foarte bine asezat de Wally Olins, este multicultural prin definitie. Acesta este sensul acelor simboluri grafice care compun literele si care sunt animate la inceputul felicitarii.
Sunt o suma de simboluri traditionale pentru fiecare tara, cultura, religie etc. Multiculturalitatea este principala lor pozitionare. O poti observa in toate materialele de comunicare corporate si mai ales pe website: http://www.unilever.com