+40 728 300 961
contact@thecsragency.ro
Dragoş Tuţă Dragoş Tuţă
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Multumesc Unilever! Sarbatori fericite si voua :)

Page title

20 Dec

Multumesc Unilever! Sarbatori fericite si voua :)

  • By Dragos Tuta
  • 4 comments

Mi-a placut mult mesajul scurt si la obiect primit de la Unilever cu ocazia sarbatorilor.

Cred ca e un exemplu de succes deoarece:

  • e corporate, funny si in acelasi timp elegant;
  • e scurt si la obiect;
  • este ieftin in sensul ca nu consuma resurse (hartie, energie etc.). Serios acum: va dati seama cata hartie s-ar fi consumat la nivelul intregului grup daca felicitarea era pe print?

Bravos Unilever!

Iata si mesajul:

“Merry Christmas & Happy New Year!

www.unileverchristmas.com“

Tags:Online
  • Share:
Dragos Tuta

    Comments

  1. alex
    December 21, 2007

    foarte frumosa felicitarea. banuiesc totusi ca ar fi putut sa-l personalizeze, macar pentru fiecare tara in parte.

    Sarbatori fericite.

  2. Dragos Tuta
    December 21, 2007

    Ce sa personalizezi Alex? Mos Craciun nu e acelasi peste tot?

  3. alex
    December 21, 2007

    ma refer la limba folosita, sa fie tradus pt fiecare tara.
    ma gandesc ca nu era greu sau ceva care cerea timp, plus ca ei au ales si un element vizual “omul de zapada” si un headline care sa poata fi folosit pt mai multe culturi.
    Ceea ce e ok din acest pct de vedere, transmite acelasi mesaj indiferent de ziua in care il vezi si de religia in care esti.

  4. Dragos Tuta
    December 21, 2007

    Brandul Unilever, asa cum a fost el foarte bine asezat de Wally Olins, este multicultural prin definitie. Acesta este sensul acelor simboluri grafice care compun literele si care sunt animate la inceputul felicitarii.

    Sunt o suma de simboluri traditionale pentru fiecare tara, cultura, religie etc. Multiculturalitatea este principala lor pozitionare. O poti observa in toate materialele de comunicare corporate si mai ales pe website: http://www.unilever.com

Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

  • Amintiri
  • Aparitii in presa
  • Editoriale
  • Responsabilitatea angajatilor
  • Training

Tags

BRD Groupe Societe Generale cadre didactice Coca Cola Coca Cola Copenhaga Cosmote Cosmote criza economica CSR csr business case Eco ecologie Editoriale Forbes Romania Editoriale The CSR Report European Commission fun fun. fotografie Germanos Germanos Hopengagen Leadership MaiMultVerde Management Olimpiadele Comunicarii OMV Petrom Online ONU Personal Petrom plantari PlantBottle poluare promovarea unei cauze reciclare Relatii Publice resurse societate civila spoof sustainability csr Sustenabilitate Tara lui Andrei The CSR Report Tuborg UN Global Compact Unilever

DragosTuta.ro by The CSR Agency.