Multumesc Unilever! Sarbatori fericite si voua :)1 min read

Dec 20, 2007 < 1 min

Multumesc Unilever! Sarbatori fericite si voua :)1 min read

Reading Time: < 1 minute

Mi-a placut mult mesajul scurt si la obiect primit de la Unilever cu ocazia sarbatorilor.

Cred ca e un exemplu de succes deoarece:

  • e corporate, funny si in acelasi timp elegant;
  • e scurt si la obiect;
  • este ieftin in sensul ca nu consuma resurse (hartie, energie etc.). Serios acum: va dati seama cata hartie s-ar fi consumat la nivelul intregului grup daca felicitarea era pe print?

Bravos Unilever!

Iata si mesajul:

“Merry Christmas & Happy New Year!

www.unileverchristmas.com

4 Comments
  1. alex
    foarte frumosa felicitarea. banuiesc totusi ca ar fi putut sa-l personalizeze, macar pentru fiecare tara in parte. Sarbatori fericite.
  2. Dragos Tuta
    Ce sa personalizezi Alex? Mos Craciun nu e acelasi peste tot?
  3. alex
    ma refer la limba folosita, sa fie tradus pt fiecare tara. ma gandesc ca nu era greu sau ceva care cerea timp, plus ca ei au ales si un element vizual "omul de zapada" si un headline care sa poata fi folosit pt mai multe culturi. Ceea ce e ok din acest pct de vedere, transmite acelasi mesaj indiferent de ziua in care il vezi si de religia in care esti.
  4. Dragos Tuta
    Brandul Unilever, asa cum a fost el foarte bine asezat de Wally Olins, este multicultural prin definitie. Acesta este sensul acelor simboluri grafice care compun literele si care sunt animate la inceputul felicitarii. Sunt o suma de simboluri traditionale pentru fiecare tara, cultura, religie etc. Multiculturalitatea este principala lor pozitionare. O poti observa in toate materialele de comunicare corporate si mai ales pe website: http://www.unilever.com

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.