Select Page

Spotul TV de la Olimpiadele Comunicarii.

30”
“Prezentarea”

“Asistam la o prezentare a unui spot pentru Olimpiadele Comunicarii. Filmat la plan mediu, un tanar imbracat in costum ne povesteste, emotionat dar convingator, succesiunea de scene si de elemente grafice ale spotului. Ghicim in spatele lui un flip-chart (pentru a completa senzatia de prezentare)…..”

Continuarea in imagini:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gOG6OPRkwaE[/youtube]<br />

Descarca spotul: click dreapta aici si “save target as”.

Mi s-a confirmat – agentiile de advertising multinationale au mai multe resurse decat cele locale.

Neasteptat ar spune unii dar pe langa resurse sunt mai implicati decat ai crede si nu se dau la o parte sa isi anuleze vacanta pentru a te ajuta.

Cand am intrebat de ce, raspunsul a venit sec, dar corect : “La sfarsitul anului trebuie sa raportez catre retea cati bani am adus. Am un obiectiv foarte clar de business dupa care ma ghidez pe termen lung”. Si a venit de la un director de creatie nu de la unul financiar. El caracteriza implicarea si seriozitatea fiecarui om din proiect, nu castigurile pe termen scurt din urma acestui spot facut cu un buget mic.

Am facut aceasta precizare pentru ca motivele pe termen scurt tin de (citez): “participantii la OC si organizatorii imi sunt dragi, brieful a fost simplu si provocator, iar bugetul si deadline-ul foarte stranse 🙂 ”

Multumesc:

DDB Bucuresti
SAM

Oana

Carter Films Razvan

Adrian

Catalin

.

PS: Gratian a spus ca timpul i s-a terminat. Deci – Nu, nu l-au facut ei.

UPDATE:

Munceste la DDB Bucuresti