Campanii marketing viral1 min read

Jan 23, 2006 < 1 min

Campanii marketing viral1 min read

Reading Time: < 1 minute

Dupa renumita deja http://www.milliondollarhomepage.com doi romani au replicat ideea in:

http://www.paginadeunmiliondelei.ro

Au mers chiar mai departe adaugand o cauza sociala proiectului:

De asemenea, dupa vanzarea tuturor pixelilor vom face o donatie de 75.000 RON catre Coalitia ONG-urilor ce lupta impotriva violentei asupra femeilor pentru continuarea proiectelor incepute si asigurarea unui fond de cofinantare in diferitele proiecte realizate. Vrem sa investim intr-o Romanie mai buna, bazata pe egalitate de sanse, non-discriminare, non-violenta. Vedeti www.nuviolenta.ro, in cazul in care vreti sa va alaturati celor care lupta contra violentei asupra femeilor.

Si eu am o cauza sociala pentru care postez pe blog informatii despre campanii virale:

Vreau sa nu le mai primesc ca si SPAM.

Acesta este motivul pentru care ii promovez si pe cei doi romani care au creat acesta campanie.

Apropos: au publicat si primul testimonial de la un client al campaniei.

UPDATE:

Extraordinar. ASA NU:

“Daca sunteti o firma avand ca grup target clienti ce utilizeaza frecvent internet-ul, cu siguranta pagina noastra este cel mai bun loc de a va face reclama, pentru ca va fi un punct de referinta in publicitatea pe internet. Astazi vindem pixeli, dar maine cu siguranta se vor transforma in putere pentru ca vizibilitatea pe piata (care tinde sa fie cat mai mult plasata pe internet) se transforma in putere. ”

Nu pot decat sa ma amuz.

7 Comments
  1. Dragos Dehelean
    Partea cea mai proasta este ca a fost intr-adevar un spam lipsit de orice fel de delicatete.
  2. Subiectiv
    mda, suna ca dracu'! da' ce vrei, nu toti se pricep la scris texte.
  3. Bogdan
    Probleme lor sunt mult mai grave decit par Am scris si eu la http://legi-internet.ro/blogs/index.php?title=spammeri_de_un_milion_de_ron&more=1&c=1&tb=1&pb=1 si am primit mai multe reactii si pe blog, dar si pe mail..
  4. Dragos Tuta
    Salut Bogdan, sunt placut surprins ca imi citesti blog-ul. Te rog frumos sa te abonezi si tu la yahoo grup-ul Marketing_Lider.(vezi detalii la www.basepoate.ro/marketing_lider). Sunt foarte multe reclamatii de spam acolo si, eu unul, am o intrebare importanta pentru tine: "Ce pot face atunci cand primesc un spam si vreua sa il reclam pe cel care l-a trimis pentru a fi penalizat? Din punct de vedere legal - bine inteles"
  5. Bogdan
    Eh, daca as avea un raspuns simplu, nu-i asa ca ar fi foarte bine :-D Nu am un raspuns simplu. Ce poti face in prima instanta cel putin - sa-i reclami la autoritatea competenta - vezi www.efrauda.ro. Nu sunt sigur inca ca vei primi un raspuns favorabil. Eu cred ca un raspuns mult mai potrivit poate fi insa stigmatizarea - mai ales in conditiile unei comunitati mici de afaceri care se respecta. Poate fi o solutie mult mai eficace pentru a determina pe cineva sa se gindesca de 3 ori inainte sa faca asa ceva. Ar putea fi legal acest lucru ? Probabil ca da. Ar putea fi pus in practica acest lucru? Eu inca sper ca da. Este usor ? In nici un caz si va crea multe probleme si controverse. PS : Azi m-am inscris si pe Marketing_lider ( chiar daca nu prea sunt implicat in marketing :-)
  6. Vat Cristian
    Hmm... chiar nu am primit nici un spam legat de pagina de un milion de lei... ar trebui sa ma simt ignorat sau fericit? :) Despre site-ul respectiv am scris si eu pe blogul meu, ideea in sine se preteaza la marketingul viral..deoarece este o ciudatenie..si lumea vorbeste mult despre ciudatenii.. Tare as vrea si eu sa vad acel spam, daca cineva nu l-a sters inca, eventual ca si comment pe post-ul meu ( http://www.deathy.net/blog/?p=32 )..nu de alta da nu vreau sa-mi pun adresa de mail si sa-l primesc chiar ca spam :)
  7. » Blog Archive » NO MORE SPAM - de un milion de pixeli
    [...] Felicitari pentru mesaj proprietarilor si sper ca am contribuit prin post-ul meu la stoparea acestui spam. [...]

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.