+40 728 300 961
contact@thecsragency.ro
Dragoş Tuţă Dragoş Tuţă
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Training
  • Vreau sa lucrez in publicitate ….

Blog Training

23 Mar

Vreau sa lucrez in publicitate ….

  • By Dragos Tuta
  • In Training
  • 7 comments

Vreau sa lucrez in publicitateIncepand cu anul 2000, 3.550 de studenti din toata tara au afirmat si demonstrat ca vor sa lucreze in comunicare. Acesta este numarul de persoane inscrise in concursul Olimpiadelor Comunicarii de la prima editie si pana astazi.

Ce trebuie sa fac ca sa lucrez in publicitate? Ce asteapta liderii agentiilor de la tinerii care isi doresc o cariera in comunicarea profesionista ?

Editia a VII- a a Olimpiadelor Comunicarii ti-a pregatit raspunsurile la aceste intrebari. Intra pe site si citeste recomandarile liderilor industriei de comunicare din Romania.

Iata mai jos raspunsul a trei dintre cei 55 de membrii ai juriului de la editia de anul acesta:

Adrian Botan

“ Am o statistica care le da dreptate celor care cred ca in publicitate se intra greu. Anul trecut trei din cinci componente ale echipei castigatoare a Olimpiadelor Comunicarii au venit la McCann. Se intra greu, dar se intra pe la Olimpiade. Iar mesajul meu este simplu: …” continuarea pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro

Adrian Botan, Director de Creatie Regional – McCann Erickson

Victor Dobre

“O cariera in publicitate incepe cu entuziasm, nerv si daruire dar nu poate continua fara studiu, echilibru, ratiune si bun simt. Aveti grija la ce urmeaza dupa ce faceti primul pas. O fi complicat sa intri, dar …” continuarea pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro

Victor Dobre, Director Executiv – IAA Romania

Gabriela Lungu

“Ma intreaba foarte des studentii ce trebuie sa faca pentru a se angaja in agentii de relatii publice. Imi spun ca sunt pasionati de domeniu si ca isi doresc sa practice meseria de consultant. Ii intreb de fiecare data acelasi lucru: cum isi pot dovedi pasiunea? Pasionatii de… – sa spunem – pescuit ar sti oricand sa-ti spuna cand e sau nu sezon, unde e cel mai tare magazin de undite, cine ce recorduri a mai prins si care-au fost ultimele articole din revista de specialitate Aventuri la pescuit. Pot pasionati de PR sa faca acelasi lucru? Stiu ei …” continuarea pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro

Gabriela Lungu, Managing Partner – THE PRACTICE

Tags:Olimpiadele ComunicariiRelatii Publice
  • Share:
Dragos Tuta

    Comments

  1. Stefan Stroe
    March 27, 2007

    Salut, Dragos, as dori sa fiu si eu de fata la prezentarile finale la advertising. Cu cine pot vorbi de la voi de la Ethos in aceasta privinta? Multumesc.

  2. bgd
    March 30, 2007

    sa inteleg ca ti-a placut FILANTROPICA 🙂

  3. Dragos Tuta
    March 31, 2007

    Salut Stefan,

    rezervarea invitatiilor si procesul de RSVP-ul pentru evenimentele de la OC se vor intampla ca in fiecare an prin intermediul formularului de pe site. Ca sa fii la curent cu programul evenimentelor e bine sa te abonezi la alerta.

    Ai vorbit deja cu cineva de la noi de la Ethos 🙂 , prin urmare te astept la prezentari.

  4. Stefan Stroe
    April 2, 2007

    Multumesc Dragos pentru detalii. Ne vedem la prezentari.

  5. diana
    April 23, 2007

    buna ma numesc denisa.Cine vrea sa vb cu mine sa intre pe bogdiamar si missiadenisa

  6. diana
    April 23, 2007

    nu am nici un comentariu

  7. Dragos Tuta
    April 23, 2007

    Multumesc ca ai trecut pe aici Diana 🙂

    Succese …

Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

  • Amintiri
  • Aparitii in presa
  • Editoriale
  • Responsabilitatea angajatilor
  • Training

Tags

BRD Groupe Societe Generale cadre didactice Coca Cola Coca Cola Copenhaga Cosmote Cosmote criza economica CSR csr business case Eco ecologie Editoriale Forbes Romania Editoriale The CSR Report European Commission fun fun. fotografie Germanos Germanos Hopengagen Leadership MaiMultVerde Management Olimpiadele Comunicarii OMV Petrom Online ONU Personal Petrom plantari PlantBottle poluare promovarea unei cauze reciclare Relatii Publice resurse societate civila spoof sustainability csr Sustenabilitate Tara lui Andrei The CSR Report Tuborg UN Global Compact Unilever

DragosTuta.ro by The CSR Agency.