Training

Voi coordona activitatea de marketing pentru EuropaFM si Radio216 min read

Sep 2, 2006 5 min

Voi coordona activitatea de marketing pentru EuropaFM si Radio216 min read

Reading Time: 5 minutesAnca Gheorghe - Director de Marketing Lagardere - EuropaFM - Radio21Incepand cu data de 1 septembrie 2006, Lagardere Radio International Group (LARI) are un nou director de marketing in persoana Ancai Gheorghe. Tot ea se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21.

Timp de cinci ani, Anca a fost director de marketing la Televiziunea Romana, detinand si functia de manager al proiectului de Rebranding al Televiziunii Nationale.

Site-urile EuropaFm si Radio21 sa devina prima optiune pentru: stiri, muzica sau concursuri

Dragos Tuta: Care este principala provocare a noului loc de munca?

Anca Gheorghe: Sa lucrezi pentru leader, asa cum sunt Radio21 si EuropaFM si sa apartii unui grup cu reputatie si consistenta, ca Lagardere.

Dragos: Ce o sa faci mai exact la Europa FM si Radio 21? In ce va consta activitate ta?

Anca: Voi coordona activitatea de marketing pentru EuropaFM si Radio21, strategii, bugete, analize, campanii si asta pentru a ne intari pozitia de leader pe piata, pe targeturile definite.

Dragos: In planul tau de marketing va intra si comunicare online? Daca da, ce obiective iti propui?

Anca: Comunicarea online este un capitol prioritar al strategiei noastre de marketing. Deja lucram la proiecte ce vizeaza relansarea si repozitionarea site-urilor celor doua branduri de radio, si care vor fi lansate in curand. Obiectivul nostru este ca site-urile EuropaFm si Radio21 sa devina prima optiune a consumatorilor nostri, fie ca vor stiri, muzica sau concursuri.

Dragos: Iti propui sa dezvolti o echipa de marketing? Ce fel de oameni cauti?

Anca: habar nu am! E stiut insa ca un brand puternic traieste si se dezvolta, in principal, prin oamenii sai, iar acest grup are cei mai buni oameni! De aceea este leader!

Dragos: Cine este Lagardere? – un paragraf descriptiv.

Anca: Grupul Lagardere este unul dintre cei mai importanti jucatori din lume pe piata media. Trustul cuprinde 20 de statii radio, editura Hachette Livre si 260 de titluri de presa vindute in peste 1 miliard de exemplare. In total, peste 30.000 de angajati in intreaga lume – in conditiile in care activitatile in domeniul media reprezinta 60% din cifra de afaceri a trustului.

REBRAND100: TVR a fost cel mai bun poiect al anului 2004

Dragos: Cu ce amintiri pozitivi ai ramas din perioada TVR?

Anca: Pentru mine Televiziunea Publica este unul dintre cele mai frumoase branduri de media. Este un brand respectat si blamat de multe ori, urat si iubit deopotriva, uneori si de mine, dar TVR este o companie mare si complexa, de aceea pentru a avea rezultate remarcabile are nevoie de leaderi adevarati, asa cum au fost cei care m-au sprijinit si incurajat si alaturi de care eu am format si dezvoltat un department de Marketing&Comunicare profesionist si am implementat nevoia de marketing in cadrul TVR.

Pe langa multele si minunatele proiecte pe care le-am realizat in Televiziunea Publica, impreuna cu colegii mei, si nu doar cu cei din departamentul de Marketing, ci alaturi de toti angajatii, si cu un “CEC in alb” din partea leaderului companiei, a fost sa coordonez proiectul de Rebranding al TVR.

Dragos: A fost rebranding-ul TVR un succes?

Anca: Cea mai mare recunoastere a acestui curaj si efort extraordinar al nostru a venit din partea lui Wally Ollins, unul dintre cei mai reputati consultanti de brand din lume, care invitat la o emisiune Garantat 100% cu Catalin Stefanescu, spunea ca “IMAGINEA Televiziunii voastre arata ca a oricarei alte televiziuni profesioniste din Europa si din Lume”!

Impresionanta este listarea in top REBRAND100, si recomandarea din acest an a specialistilor care jurizeaza acest top, cum ca REBRANDING TVR a fost cel mai bun poiect al anului 2004. Asta inseamna performanta si recunoastere a muncii si pasiunii noastre! Iar altii doar vorbesc, mult si prost!

As putea vorbi foarte mult de foarte multe proiecte minunate realizate in TVR, dar asta pentru ca am avut mare noroc sa lucrez cu profesionisti adevarati, oameni pasionati de meseria lor, si am fost sprijiniti de un leader care a dorit un brand TVR respectat si performant!

Dragos: Care este principala dezamagire din perioada TVR?

Anca: Ultima perioada in care am fost in TVR a fost toata o dezamagire! M-a durut foarte tare ce am primit de la TVR!

Personal: Tenis si Ilie Nastase

Dragos: Ce face fetita – o sa faca tenis la scoala lui Ilie Nastase?

Anca: Anna este o minune de copil si ii multumesc lui Dumnezeu pentru acest dar minunat. Mi-as dori sa invete tenis de la Ilie Nastase si sa aiba performantele lui.

Mai multe despre Anca Gheorghe:

De-a lungul anilor, s-a specializat in marketing si relatii publice participand la training-uri si cursuri in tara si strainatate. Activitatea media a inceput in anul 1997 la studioul regional Iasi al TVR in departamentul de Marketing. O perioada de un an a lucrat ca Brand Manager Pro Sport Group la Media Pro, dupa care a castigat concursul de Director Adjunct de Marketing al TVR, ocupand pe rand pozitia de Director Marketing&Comunicare si pana in iunie 2006 a fost Director de Marketing TVR.

Noul director de marketing al Grupuilui Lagardere este absolvent a Facultatii de Marketing&Management din cadrul Universitii “Al.I.Cuza” Iasi. De asemenea, are un master in Planificare si Strategie de Marketing, iar in prezent este doctorand in Marketing, si a participat la numeroase conferinte si seminarii in calitate de speaker invitat. De asemenea este membru al Asociatiei Romane de Relatii Publice si pregateste lansarea unei carti de marketing&PR media.

Anca Gheorghe este pasionat de munca ei si isi doreste sa ajute la profesionalizarea industriei de marketing si comunicare din Romania.

Mai multe despre Grupul Lagardere:

Lagardere - EuropaFM - Radio21Trustul cuprinde 20 de statii radio, editura Hachette Livre si 260 de titluri de presa vindute in peste 1 miliard de exemplare. In total, peste 30.000 de angajati in intreaga lume – in conditiile in care activitatile in domeniul media reprezinta 60% din cifra de afaceri a trustului.

Cu o crestere a veniturilor de 5,8%, anul 2005 a demonstrat forta financiara a companiei si succesul strategiei pe piata media. Mai mult, grupul Lagardere a primit premiul pentru cel mai bun raport anual al companiilor franceze incluse in indicele Bursei de la Paris.

Transformarile din ultimii ani ale trustului – care si-a fixat ca obiectiv strategic diseminarea culturii si a divertismentului la nivel global – au facut ca, in cele 40 de tari in care opereaza, marcile sale sa devina sinonime cu produse media de inalta clasa. Fie ca vorbim de televiziuni, radiouri, reviste, edituri sau productii video, continutul media produs de Grupul Lagardere informeaza, distreaza, provoaca si tine conectat publicul, fiind recunoscut pentru creativitate, obiectivitate, acuratete si excelenta.

In prezent, Divizia TV a grupului cuprinde 11 canale de televiziune (printre care MCM, MCM TOP, MCM POP, Mezzo, Europe 2 TV, La Chaine Meteo, Canal J, Gulli) si 16 de companii de productie. Astfel, Lagardere ocupa detasat prima pozitie in Franta in ceea ce priveste programele muzicale si cele destinate copiilor si tinerilor. De altfel, MCM este de mai bine de 10 ani cel mai important canal muzical, in timp ce Canal J se afla pe locul 4 in clasamentul tuturor canalelor TV transmise prin cablu si satelit. De asemenea, grupul continua sa se afle pe primul loc in ceea ce priveste programele produse si difuzate in prime-time (850 de ore de difuzare, un sfert dintre cele 100 de programe cu cele mai mari audiente in anul 2005).

6 Comments
  1. Dragos Dehelean - Puterea Comunicarii » Blog Archive » Anca Gheorghe noua directoare de Marketing Europa FM si Radio21
    [...] Puteti citi pe blog-ul colegului meu Dragos Tuta, un interviu (in exclusivitate) cu Anca despre ce isi propune in noua pozitie. [...]
  2. Iann
    Daca asta a fost un interviu, atunci cred ca e unul destul de slab. Nu este mentionat nimic de SRR unde doamna Gheorghe a activat dupa plecarea din TVR si alte chestii care cred ca ar fi fost mai spumoase.
  3. Dragos Tuta
    Iann - cine esti? Revin cu raspunsul Ancai - ce ai facut in SRR cat ai tranzitat intre TVR si Lagrder? (imediat ce revin din concediu) Totusi, Iann, care sunt celelalte lucruri mai spumoase? Pune intrebarea si eu promit sa o toc pe Anca pentru raspuns.
  4. Cristina
    Felicitari doamnei Anca Gheorghe pentru evolutia pe care a avut-o. Am cunoscut-o pe dansa in aceasta vara, la SRR, si mi s-a parut o persoana activa care stie ce vrea, pacat ca aici nu prea avea cu cine. Sper ca la Europa FM sa gaseaca echipa pe care si-o dorea. Felicitari inca o data!!! Chiar merita acest lucru si mult succes in activitatea viitoare.
  5. anca gheorghe
    multumesc mult pt urari si aprecieri! draga iann, pt mine experienta SRR a fost una f utila. am invatat multe si am incercat sa dau cat mai mult din entuziasmul, expertiza si experienta mea. nu a fost sa fie mai mult! cat priveste momentele spumoase, nu-mi aduc aminte decat de cafeau absolut bestiala facuta de tanti florenta!ti-o recomand! daca tu stii mai multe, te rog spune-ne si noua. multumesc si sa ai bafta!
  6. cristina radu
    Salutare. Ma bucur ca i-ati raspuns acestui Iann, nu stiu cine este... dar ar trebui sa-si tina parerile pentru el... Dar asa sunt romanii, trebuie sa se uite mereu in "curtea vecinului" cum se spune... La noi e rau si cand faci ceva si cand nu faci nimic... probabil ca acest Iann este stresat cand vede ca cineva vrea sa realizeze ceva ... Mult succes in continuare doamnei Anca Gheorghe.... Iar pentru cei care mor de grija altora apucati-va si voi de un hobby ceva ... sincer acum!!!!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.