+40 728 300 961
contact@thecsragency.ro
Dragoş Tuţă Dragoş Tuţă
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Training
  • Sustinatorii Olimpiadelor Comunicarii

Blog Training

24 Apr

Sustinatorii Olimpiadelor Comunicarii

  • By Dragos Tuta
  • In Training
  • 2 comments

Am pus un pariu la inceputul proiectului:

“Nicio companie sponsor nu va sti de ce spatiu media beneficiaza pana la semnarea contractului.”

Principiul care m-a facut sa pun acest pariu este simplu: daca o companie considera spatiul media principalul beneficiu inseamna ca nu crede sau nu a inteles corect cauza acestui eveniment.

Am spus ca daca reusesc sa ma tin de cuvant o sa scriu pe blog. Uite ca se poate!

Acum a venit momentul sa le multumesc celor care cred in tinerii comunicatori si in cauza Olimpiadelor:

Tuborg Romania
ANSIT Romania
BRD Groupe Societe Generale
Cosmote Romania
Ozone Laboratories
coca Cola Romania
RDS
Dacia
ABN Amro Bank
Impact SA
Apa Nova Bucuresti
Ciuc
BGS
Fundatia Sensiblu
Media Image

Citeste mai multe detalii despre parteneri pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro

Tags:CSROlimpiadele ComunicariiPersonalRelatii Publice
  • Share:
Dragos Tuta

    Comments

  1. Marius
    May 14, 2007

    Clientii care s-au dat echipelor sunt mai mult decat okay, iar briefurile destul de interesante. O singura problema: pe bannerele din sala de conferinte nu figurau clientii reali ai probelor. De exemplu, la Advertising figurau alti clienti decat cei care s-au dat.

  2. Dragos Tuta
    May 14, 2007

    Hmmmm, esti sigur?

    Sau te referi la diferenta dintre companie si brand? Ex: Tuborg – Orangina; Coca Cola Romania – Sprite; Cred ca nu imi scapa nimic 🙂

Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

  • Amintiri
  • Aparitii in presa
  • Editoriale
  • Responsabilitatea angajatilor
  • Training

Tags

BRD Groupe Societe Generale cadre didactice Coca Cola Coca Cola Copenhaga Cosmote Cosmote criza economica CSR csr business case Eco ecologie Editoriale Forbes Romania Editoriale The CSR Report European Commission fun fun. fotografie Germanos Germanos Hopengagen Leadership MaiMultVerde Management Olimpiadele Comunicarii OMV Petrom Online ONU Personal Petrom plantari PlantBottle poluare promovarea unei cauze reciclare Relatii Publice resurse societate civila spoof sustainability csr Sustenabilitate Tara lui Andrei The CSR Report Tuborg UN Global Compact Unilever

DragosTuta.ro by The CSR Agency.