Sustinatorii Olimpiadelor Comunicarii
Am pus un pariu la inceputul proiectului:
“Nicio companie sponsor nu va sti de ce spatiu media beneficiaza pana la semnarea contractului.”
Principiul care m-a facut sa pun acest pariu este simplu: daca o companie considera spatiul media principalul beneficiu inseamna ca nu crede sau nu a inteles corect cauza acestui eveniment.
Am spus ca daca reusesc sa ma tin de cuvant o sa scriu pe blog. Uite ca se poate!
Acum a venit momentul sa le multumesc celor care cred in tinerii comunicatori si in cauza Olimpiadelor:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Citeste mai multe detalii despre parteneri pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro
Comments
Clientii care s-au dat echipelor sunt mai mult decat okay, iar briefurile destul de interesante. O singura problema: pe bannerele din sala de conferinte nu figurau clientii reali ai probelor. De exemplu, la Advertising figurau alti clienti decat cei care s-au dat.
Hmmmm, esti sigur?
Sau te referi la diferenta dintre companie si brand? Ex: Tuborg – Orangina; Coca Cola Romania – Sprite; Cred ca nu imi scapa nimic 🙂