Training

Sustinatorii Olimpiadelor Comunicarii1 min read

Apr 24, 2007 2 min

Sustinatorii Olimpiadelor Comunicarii1 min read

Reading Time: 2 minutes

Am pus un pariu la inceputul proiectului:

“Nicio companie sponsor nu va sti de ce spatiu media beneficiaza pana la semnarea contractului.”

Principiul care m-a facut sa pun acest pariu este simplu: daca o companie considera spatiul media principalul beneficiu inseamna ca nu crede sau nu a inteles corect cauza acestui eveniment.

Am spus ca daca reusesc sa ma tin de cuvant o sa scriu pe blog. Uite ca se poate!

Acum a venit momentul sa le multumesc celor care cred in tinerii comunicatori si in cauza Olimpiadelor:

Tuborg Romania
ANSIT Romania
BRD Groupe Societe Generale
Cosmote Romania
Ozone Laboratories
coca Cola Romania
RDS
Dacia
ABN Amro Bank
Impact SA
Apa Nova Bucuresti
Ciuc
BGS
Fundatia Sensiblu
Media Image

Citeste mai multe detalii despre parteneri pe site-ul OlimpiadeleComunicarii.ro

2 Comments
  1. Marius
    Clientii care s-au dat echipelor sunt mai mult decat okay, iar briefurile destul de interesante. O singura problema: pe bannerele din sala de conferinte nu figurau clientii reali ai probelor. De exemplu, la Advertising figurau alti clienti decat cei care s-au dat.
  2. Dragos Tuta
    Hmmmm, esti sigur? Sau te referi la diferenta dintre companie si brand? Ex: Tuborg - Orangina; Coca Cola Romania - Sprite; Cred ca nu imi scapa nimic :)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.