Select Page

Andreea Mira este primul sustinator care se alatura campaniei “PR pentru Responsabilii de PR”.

Andreea contribuie cu:

1. Articolul “Oamenii de PR sunt in lumina reflectoarelor
Andreea Mira este primul sustinator al campaniei de PR pentru Responsabilii de Relatii Publice “[…]in foarte multe cazuri, PR manager-ul unei companii este purtatorul de cuvant al acelei companii, este persoana care va reprezenta organizatia in relatia cu presa si cu alte publicuri (de exemplu, Lidia Solomon pentru Vodafone) – nu poate fi un anonim[…]” Citeste tot articolul>>
2. Dovezi – aparitii publice (5) ale specialistilor in PR:
Nora Ionita – 15.04.2006 (Iqads)
Nora Ionita - Lowe Relatii Publice “Cautam oameni cu cei sapte ani de acasa. In afara de facultati, de studii, de training-uri, daca oamenii stiu ca vor sa faca PR si de ce, atunci sunt pe drumul cel bun. […]Generatia tanara este foarte puternica, imi plac tinerii intre 20 si 25 de ani, pentru ca sunt foarte agresivi (in sensul bun).”Citeste tot articolul>>
Laura Pascu – 20.02.2006 (121.ro)
Laura Pascu - Relatii Publice
“Mi-am impus in timp sa muncesc mult, dar si sa fac ce imi place, sa am timp pentru mine. Dorm putin tocmai ca sa pot sa imi vad si de hobby-urile mele” Citeste tot articolul>>
Ruxandra PRedescu – 20.07.2006 (Blanca.ro)
Cu Ruxandra Predescu despre Relatii Publice
“Ruxandra Predescu este PR Manager. A comunicat, cu succes, pentru organizatii guvernamentale, non-guvernamentale, dar si pentru zona for profit. Nu are un proiect preferat, pentru ca a investit in egala masura in fiecare, insa ne-a spus ca prefera sa se implice in proiectele cu rezonanta sociala, cele care pot schimba ceva in bine.” Citeste tot articolul>>
Mihaela Nicola – 06.07.2006 (BizCity)
Mihaela Nicola - Relatii Publice
“Porter Novelli cauta de multa vreme un partener local; prin urmare, a evaluat in jur de sase agentii pentru ca, pe la capatul demersului lor, sa le fim recomandati. Ne-au facut o vizita, ne-au tinut o prezentare si noi lor, apoi am evaluat impreuna oportunitatea acestui parteneriat, care s-a si concretizat” Citeste tot articolul>>
Corina Vasile (RZB), Ioana Manoiu (GMP) si Liana Rusu (GSK) – Eva.ro
Corina Vasile - Relatii Publice
Cand nu e timp de altceva in afara sarcinilor de la birou, pauza Corinei Vasile poate sa dureze nici mai mult nici mai putin zero minute: “Pe scurt, cam aceasta ar fi teoria relativitatii pauzei de pranz. Practica, in ceea ce ma priveste, confirma pe deplin teoria: durata pauzei de prinz variaza intre 0 si 90 de minute.” Citeste tot articolul>>
Ioana Manoiu - Relatii Publice
“La GMP, avem masa de pranz asigurata de companie. Avem o bucatareasa care ne gateste, iar atmosfera este mai degraba una de familie. Ne adunam pe rand in bucatarie si profitam de cele 30 de minute de relaxare ca sa povestim: ce am facut in weekend, ce filme am mai vazut, unde au reduceri prin oras sau ce am mai citit prin presa” Citeste tot articolul>>
Liana Rusu Relatii Publice
“Ma intalnesc cu persoane cu care lucrez – clienti, parteneri etc. Pauza de masa, in acest caz, este o perioada foarte instructiva de care profit cat pot. Intalnesti oameni interesanti, care au atat de multe lucruri interesante de spus si sunt atat de multe proiecte de discutat incat la final, iti pare rau ca o masa nu poate dura la infinit… “ Citeste tot articolul>>
PR pentru responsabilii de PR
O campanie personala impotriva mesajului transmis al doilea an consecutiv de PR Award: “O data pe an oamenii de PR ies la lumina
Afla cum te poti implica>>

.