Training

No comment! PR pentru Responsabilii de PR3 min read

Jul 29, 2006 3 min

No comment! PR pentru Responsabilii de PR3 min read

Reading Time: 3 minutes

Ca urmare a comunicatului prezentat mai jos am hotarat sa dau “disable” la link-ul care ii invita pe oamenii de PR sa se inscrie in concursul PR Award.

Am fost constient ca “PR pentru Responsabilii de PR” este o campanie care ii va ajuta pe organizatori atat la cresterea numarului de proiecte inscrise, cat si la imbunatatirea campaniei de comunicare.

Comunicatul primit astazi imi spune ca am gresit amarnic. Pr Award se adreseaza unui public care nu are nicio legatura cu responsabilii de PR pe care ii tot sustin eu.

Conform comunicatului, citez:Inscrieri in concursul de meniuri

1. insight:in PR incepi din dorinta de a fi in lumina reflectoarelor si sfarsesti in spatele lor.

2. PR Award este momentul de glorie, singurul din Romania, in care omul de PR iese din umbra.

3. PR Award e […] pentru toti acesti oameni […] care:

  • trimit invitatii,
  • dau telefoane,
  • aranjeaza salile de conferinta,
  • stiu toate restaurantele bune din Bucuresti,
  • fac liste de participanti,
  • stabilesc meniuri,
  • fac monitorizari,
  • stiu cum se face nodul la cravata,
  • scriu rapoarte de post-evaluare.

PR Award este momentul lor de indiscretie.

——————————————————————————————————–

Incerc sa ilustrez si eu noul concept dupa ce am inteles despre ce e vorba:

Relatii publice - participa la anul Relatii Publice - echipa castigatoare

———————————————————————————————————

Iata comunicatul de presa preluat din: Media &Advertising – newsletter, NR. 1.218, ANUL VI, 28 iulie 2006

United creează „discret” pentru Romanian Public Relations Award

BUCURESTI, 28 iulie – United este partener al celui mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii, dezvoltand, pentru al doilea an consecutiv, campania de imagine a Romanian Public Relations Award, informeaza un comunicat al agenţiei.

Campania se adreseaza specialistilor care realizeaza campanii si activitati de relatii publice, din agentiile specializate, companii si alte organizatii.

Conceptul se numeşte „Discretie” si porneste de la urmatorul insight: in PR incepi din dorinta de a fi in lumina reflectoarelor si sfarsesti in spatele lor. PR Award este momentul de glorie, singurul din Romania, in care omul de PR iese din umbra. Conceptul creativ este al unui eveniment plin de “glitz and glamour”, un fel de carnaval venetian in care mastile se dau la o parte si personajele pline de mister sunt dezvaluite. Masca de carnaval in stil venetian creata din articolele de ziar este elementul care contine substanta ideatica a evenimentului.

„Orice activitate de succes implica creativitate. Ca organizator al Romanian Public Relations Award si al Saptamanii PR-ului romanesc, Forum for International Communications este incantat sa aiba United din nou in echipa sa. Aceasta agentie competenta si creativa este responsabila de realizarea conceptului vizual al competitiei si pentru materialele promotionale. Ca si participant la mai toate competitiile internationale mari de PR, pot sa declar ca evenimentul din Romania este cel mai creativ”, a declarat Thomas Achelis, presedinte Forum for International Communications.

“PR Award e un fel de restitutio pentru toti acesti oameni discreti si multi-talentati care fac strategii, scriu comunicate, trimit invitatii, dau telefoane, aranjeaza salile de conferinta, stiu toate restaurantele bune din Bucuresti, fac liste de participanti, stabilesc meniuri, fac monitorizari, stiu cum se face nodul la cravata, scriu rapoarte de post-evaluare. PR Award este momentul lor de indiscretie”, a spus Dan Cirstea, Managing Partner la United.

20 Comments
  1. Raluca
    Ai dreptate, Dragos! E incredibil cum sunt vazuti oamenii de PR, chiar de cei care, cica, ajuta la promovarea lor... Interesant job description....No comment.
  2. Andreea Mira
    Eu cred ca acest comunicat vine ca o reactie la campania impotriva sloganului PR Award. Din nefericire, in loc sa apara cu o pozitie care sa ii avantajeze, explicatiile frizeaza penibilul.
  3. Dragos Tuta
    Desi am denumit articolul "No comment!" trebuie sa va multumesc pentru interventie. Andreea, crezi ca am ajuns atat de influent incat sa dea lumea comunicate de presa ca reactie la campania de pe blogul meu. Ma flatezi. Era mai simplu sa ma sune organizatorii si sa imi explice conceptul, doar ne cunoastem, nu? Dar, in orice campanie e greu sa te decizi asupra tacticilor.....important e sa comunici :) LOL
  4. Anca Lupu
    - Poate ca as merge mai departe si m-as intreba de ce organizatorii evenimentului au fost de acord cu campania United (clientul pana la urma hotaraste). - am inceput sa gasesc tot mai des semnale in media (si nu numai) cu privire la perceptia - eronata - despre relatiile publice (incep a fi percepute exact in stilul propus de United - gen cei ce aranjeaza lucrurile din umbra etc.). Cel mai rau lucru. Indiferent de stadiul dezvoltarii PR in Romania pana acum percepeam deschiderea pentru o noua profesi ca pe un atu. Noi PR-istii ne puteam construi imaginea pe baza faptelor si nu a prejudecatilor. Aici ARRP ar fi avut un cuvant de spus. Aici avem noi un cuvant de spus. Sau nu?
  5. Dragos Tuta
    Anca, merci de comentariu. Am inceput campania dupa o perioada in care toti responsabilii de PR pe care ii intalneam, criticau sloganul si campania, dar nu faceau nimic concret impotriva lui. Asa ca mi-am asumat eu inceputul - am creat acest spatiu pentru dezbatere.
  6. Dana
    Dragos, tin sa te felicit pentru initiativa. Am descoperit-o cam tarziu fata de data postarii respective, insa cred ca in ceea ce priveste PR-ul romanesc trebuie sa speram ca nu e prea tarziu pentru nimic. Sincer, stiind putin cine e "clientul" nu ma mir de campania aleasa. Poate ei asta fac, stau in restaurante si dau telefoane. Sper totusi sa nu ramana doar o dezbatere. As vrea sa pot face mai mult decat atat eu insami, insa nu sint in Romania. Poate doar cu gandul si cu frustrarea ca asa ceva se intampla. succes. Dana
  7. DragosTuta
    Multumesc de urari. Nu vreau totusi sa atacam "clientul". El are meritul lui pentru ca face acest eveniment si trebuie sustinut sa il faca cat mai profesionist e cu putinta. Din pacate organizatorii PR Award nu au inteles asta, si nici ca eu prin campanie sunt in dezacord cu sloganul si nu cu evenimentul. Pana la comunicatul hilar de mai sus postasem si link catre pagina concursului si le recomandam oamenilor sa se inscrie. Odata ce am primit comunicatul (doar pe M&A - ciudat lucu) si imediat ce am aflat ca reprezentatii "clientului" spun prin piata ca eu vreau sa ii discreditez am renuntat la campanie. Mi-a fost clar ca nu poate exista o dezbatere constructiva, ca factorul de decizie nu intelege nimic din ce spun. Presimt ca maine o sa fiu dat in judecata de X ca am furat un slogan cu drepturi de autor - Filantropica (vezi header-ul paginii) :)
  8. Dana
    off, ce ti-e si cu multele interese si persoane din PR care nu inteleg cum e cu partea constructiva. Poate cand au spus ca ii discreditezi, considerau ca, asa cum se intapla de obicei, sloganul este pare integranta din eveniment, asa ca ataci sloganul, ataci evenimentul, pe cei care il organizeaza, pe amici, parinti, pisici etc. Eu zic totusi ca astfel de reactii, chiar daca aparent nu au un efect vizibil si 'factorul de decizie' nu pricepe, o sa agite spiritele in directia buna. Acum, asteptam urmatorul comunicat, nu? :-)
  9. Buildelligefs
    Test message Sorry me noob...
  10. HEsearrarcork
    There was this guy see. He wasn't very bright and he reached his adult life without ever having learned "the facts". Somehow, it gets to be his wedding day. While he is walking down the isle, his father tugs his sleeve and says, "Son, when you get to the hotel room...Call me" Hours later he gets to the hotel room with his beautiful blushing bride and he calls his father, "Dad, we are the hotel, what do I do?" "O.K. Son, listen up, take off your clothes and get in the bed, then she should take off her clothes and get in the bed, if not help her. Then either way, ah, call me" A few moments later... "Dad we took off our clothes and we are in the bed, what do I do?" O.K. Son, listen up. Move real close to her and she should move real close to you, and then... Ah, call me." A few moments later... "DAD! WE TOOK OFF OUR CLOTHES, GOT IN THE BED AND MOVED REAL CLOSE, WHAT DO I DO???" "O.K. Son, Listen up, this is the most important part. Stick the long part of your body into the place where she goes to the bathroom." A few moments later... "Dad, I've got my foot in the toilet, what do I do?"
  11. RIsEoben
    SEO ZONE is a search engine optimization(seo) firm, provides seo, seo article, seo tools,seo news and seo related informations,helping companies leverage the internet to increase revenues and profits.
  12. Antanida
    Thanks! gut text
  13. trenceQueendy
    Hi people As a fresh www.dragostuta.ro user i just wanted to say hello to everyone else who uses this site 8-)
  14. Robert
    look best links Hello
  15. Effireetiepima
    Hello everybody! xvid http://oslik.info/media-view-5475.html Bye for now!
  16. mnorgovudkka
    Hy my name is mnorgovudkka Im from mongolia Buy
  17. Webmaster
    http://hyves.kokkupanek.eu/pdf/Joomla%20Quick%20Start%201.pdf Its correct Joomla installation guide? Tnx l
  18. alotiaxia
    Hey, just i just wanted to remind, tha global I4oTuFskPCc4 is near.
  19. Winirortent
    buy Viagra online Premature ejaculation is a described as a fleshly get characterised by way of a gink’s insufficiency of unconstrained control over ejaculation. In Laymen’s terms, this means that a mortals who suffers from ill-timed ejaculation involuntarily reaches climax/orgasm sooner than he would like too. It effects up to 30% of the worlds male denizens and can adopt both younger and older men.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.