No comment! PR pentru Responsabilii de PR3 min read
Reading Time: 3 minutesCa urmare a comunicatului prezentat mai jos am hotarat sa dau “disable” la link-ul care ii invita pe oamenii de PR sa se inscrie in concursul PR Award.
Am fost constient ca “PR pentru Responsabilii de PR” este o campanie care ii va ajuta pe organizatori atat la cresterea numarului de proiecte inscrise, cat si la imbunatatirea campaniei de comunicare.
Comunicatul primit astazi imi spune ca am gresit amarnic. Pr Award se adreseaza unui public care nu are nicio legatura cu responsabilii de PR pe care ii tot sustin eu.
Conform comunicatului, citez:
1. insight:in PR incepi din dorinta de a fi in lumina reflectoarelor si sfarsesti in spatele lor.
2. PR Award este momentul de glorie, singurul din Romania, in care omul de PR iese din umbra.
3. PR Award e […] pentru toti acesti oameni […] care:
- trimit invitatii,
- dau telefoane,
- aranjeaza salile de conferinta,
- stiu toate restaurantele bune din Bucuresti,
- fac liste de participanti,
- stabilesc meniuri,
- fac monitorizari,
- stiu cum se face nodul la cravata,
- scriu rapoarte de post-evaluare.
PR Award este momentul lor de indiscretie.
——————————————————————————————————–
Incerc sa ilustrez si eu noul concept dupa ce am inteles despre ce e vorba:


———————————————————————————————————
Iata comunicatul de presa preluat din: Media &Advertising – newsletter, NR. 1.218, ANUL VI, 28 iulie 2006
United creează „discret” pentru Romanian Public Relations Award
BUCURESTI, 28 iulie – United este partener al celui mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii, dezvoltand, pentru al doilea an consecutiv, campania de imagine a Romanian Public Relations Award, informeaza un comunicat al agenţiei.
Campania se adreseaza specialistilor care realizeaza campanii si activitati de relatii publice, din agentiile specializate, companii si alte organizatii.
Conceptul se numeşte „Discretie” si porneste de la urmatorul insight: in PR incepi din dorinta de a fi in lumina reflectoarelor si sfarsesti in spatele lor. PR Award este momentul de glorie, singurul din Romania, in care omul de PR iese din umbra. Conceptul creativ este al unui eveniment plin de “glitz and glamour”, un fel de carnaval venetian in care mastile se dau la o parte si personajele pline de mister sunt dezvaluite. Masca de carnaval in stil venetian creata din articolele de ziar este elementul care contine substanta ideatica a evenimentului.
„Orice activitate de succes implica creativitate. Ca organizator al Romanian Public Relations Award si al Saptamanii PR-ului romanesc, Forum for International Communications este incantat sa aiba United din nou in echipa sa. Aceasta agentie competenta si creativa este responsabila de realizarea conceptului vizual al competitiei si pentru materialele promotionale. Ca si participant la mai toate competitiile internationale mari de PR, pot sa declar ca evenimentul din Romania este cel mai creativ”, a declarat Thomas Achelis, presedinte Forum for International Communications.
“PR Award e un fel de restitutio pentru toti acesti oameni discreti si multi-talentati care fac strategii, scriu comunicate, trimit invitatii, dau telefoane, aranjeaza salile de conferinta, stiu toate restaurantele bune din Bucuresti, fac liste de participanti, stabilesc meniuri, fac monitorizari, stiu cum se face nodul la cravata, scriu rapoarte de post-evaluare. PR Award este momentul lor de indiscretie”, a spus Dan Cirstea, Managing Partner la United.