Training

Ana-Maria Gate – La Fantana: Nimic nu se schimba peste noapte!3 min read

May 8, 2013 3 min

Ana-Maria Gate – La Fantana: Nimic nu se schimba peste noapte!3 min read

Reading Time: 3 minutes

In pregatirea a doua dintre proiectele CSR Think Tank (CSR Debate si CSR Juniors) m-am gandit ca ar fi frumos sa obtin mai multe informatii de la membri comunitatii Coordonatorilor de CSR din Romania.

Interviurile CSR Think Tank
Am publicat deja sase interviuri pe tema  CSR, fiecare aducand un ‘touch’ personal si o perspectiva unica. Astazi ne raspunde la intrebari Ana-Maria Gate, Marketing Manager La Fantana. Interviul curge lin si este ‘fresh’ ca apa de La Fantana!

“Incercarea de a schimba mentalitatea romanului este una din motivatiile mele personale. Toate obiectivele se pot ideplini, prin munca asidua, cu rezultate treptate.”

Ana-Maria Gate
Marketing Manager La Fantana
08 mai 2013


Dragos Tuta: Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR? 

Ana-Maria GateCu o vechime de 10 ani in companie, din care 9 in cadrul departamentului Marketing, am preluat treptat atributiile de CSR, in faza de inceput pentru a dezvolta strategia, apoi de a implementa primele programe dedicate si apoi de comunicare interna si externa. 

Dragos T: Ce reprezinta pentru tine CSR-ul din punct de vedere al motivatiei personale?

Ana-Maria GIncercarea de a schimba mentalitatea romanului este una din motivatiile mele personale. Toate obiectivele se pot ideplini, prin munca asidua, cu rezultate treptate. Nimic nu se schimba peste noapte. Rezultatele bune ale unui proiect vor aduce multa deschidere chiar de la faza de inceput al unui nou program de dezvoltare CSR. Romanii nu mai au nici o asteptare de la societate si doar prin exemplu personal poti arata ca se pot schimba lucruri.

Dragos T: Ce faci tu la birou, care sunt preocuparile majore de pe agenda ta de business (dincolo de mail-uri si intalniri)?

Ana-Maria GDezvolt si coordonez proiectele de marketing, comunicare si CSR ale companiei La Fantana astfel incat consumatorii sa inteleaga ca aceasta companie care este numarul 1 pe piata romaneasca isi doreste nu doar sa vanda, ci sa si educe consumatorii despre consumul responsabil de apa, o resursa ce in Romania nu este inca apreciata si pusa in valoare. 

Dragos T: Crezi ca e nevoie de promovarea profesiei de Coordonator de CSR? Daca da, ce ai face pentru asta intr-o lume ideala, in care ai avea toate resursele necesare?

Ana-Maria GPromovarea profesiei de Coordonator CSR se poate face doar prin demonstrarea importantei obiectivelor de CSR ce pot ajuta compania si pot aduce beneficii societatii in care traim. Promovarea rezultatelor obtinute de coordonatorii de CSR in cadrul proiectelor punctuale este  o buna carte de vizita pentru aceasta profesie.

Dragos T: In cazul in care planurile tale de cariera pe termen mediu si lung raman in acest domeniu: ce ai vrea sa te faci cand cresti mare?

Ana-Maria GDomeniul este foarte ofertant, iar  coordonarea strategiei de CSR implica un proces de invatare si informare permanent, astfel incat programele pe care doresti sa le implementezi sa aiba rezultatele asteptate, sau peste asteptari. Imi doresc sa pot construi un program national de responsabilitate in privinta consumului de apa, intrucat de apa depinde viata noastra pe planeta. De multe ne putem lipsi, si la multe ne putem adapta, insa fara apa potabila nu putem trai. 

Puteti regasi interviurile anterioare aici.

 

 

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.