Training

Implicarea sociala – Un as in buzunarul brandurilor1 min read

Sep 14, 2006 2 min

Implicarea sociala – Un as in buzunarul brandurilor1 min read

Reading Time: 2 minutes

Avem o saptamana plina de surprize placute in privinta Responsabilitatii Sociale.

PRIMUL EVENIMENT: aparitia unui nou blogger din industria comunicarii, si chiar din liga mare: Corporate Affairs.

Click aici pentru a deschide blogul intr-o fereastra noua.

Este vorba de Florentin Scarlat – Corporate Affairs Director la Ozone Laboratories. Prin blogul abia lansat face o promisiune mare: subiectul principal va fi responsabilitatea sociala.

Florentin Scarlat - Responsabilitate Sociala.ro

Florentin incepe cu un articol taios prin care ne explica Cum sa-i enervezi pe oameni comunicand despre proiecte de CSR

Cel de-al doilea eveniment este reprezentat de numarul mare de aparitii in presa.

Un articol extraordinar din Jurnalul National:

Luminita Oprea - Responsabilitate Sociala Dragos Dehelean - Responsabilitate SocialaDragos Dehelean vorbeste despre importanta raportarii online a rezultatelor nonfinanciare.

Luminita Oprea (Manager Comunicare la Holcim Romania S.A.) vorbeste despre complexitatea conceptului de CSR si anunta conferinta CSR’06

Click aici pentru a deschide articolul intr-o noua pagina.

Surprinzatoare este aparitia a doua articole in acelasi numar al revistei Media & Advertsing. Felicitari echipei redactionale pentru perseverenta in promovarea conceptului de Responsabilitate Sociala. PS: stiu ca multi imi citesc blogul :), merci a doua oara.

Iata articolele:

Nu in ultimul rand va anunt, cu o intarziere de aproximativ 6 luni, lansarea unui proiect Selenis care ma face sa ma simt din ce in ce mai mandru:

ResponsabilitateSociala.ro este un program care isi propune sa convinga companiile romanesti sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza.

Responsabilitate Sociala Corporativa

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.