Implicarea sociala – Un as in buzunarul brandurilor1 min read
Reading Time: 2 minutesAvem o saptamana plina de surprize placute in privinta Responsabilitatii Sociale.
PRIMUL EVENIMENT: aparitia unui nou blogger din industria comunicarii, si chiar din liga mare: Corporate Affairs.
Click aici pentru a deschide blogul intr-o fereastra noua.Este vorba de Florentin Scarlat – Corporate Affairs Director la Ozone Laboratories. Prin blogul abia lansat face o promisiune mare: subiectul principal va fi responsabilitatea sociala.
Florentin incepe cu un articol taios prin care ne explica “Cum sa-i enervezi pe oameni comunicand despre proiecte de CSR“
Cel de-al doilea eveniment este reprezentat de numarul mare de aparitii in presa.
Un articol extraordinar din Jurnalul National:
Dragos Dehelean vorbeste despre importanta raportarii online a rezultatelor nonfinanciare.
Luminita Oprea (Manager Comunicare la Holcim Romania S.A.) vorbeste despre complexitatea conceptului de CSR si anunta conferinta CSR’06
Click aici pentru a deschide articolul intr-o noua pagina.
Surprinzatoare este aparitia a doua articole in acelasi numar al revistei Media & Advertsing. Felicitari echipei redactionale pentru perseverenta in promovarea conceptului de Responsabilitate Sociala. PS: stiu ca multi imi citesc blogul :), merci a doua oara.
Iata articolele:
Nu in ultimul rand va anunt, cu o intarziere de aproximativ 6 luni, lansarea unui proiect Selenis care ma face sa ma simt din ce in ce mai mandru:
ResponsabilitateSociala.ro este un program care isi propune sa convinga companiile romanesti sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza.
