Citez din comunicatul de presa. Nu am timp sa editez dar stiu ca e de interes pentru voi asa ca nu pot sa nu va anunt:
” Luni 15 mai si marti 16 mai au loc la Camera de Comert si Industrie a Romaniei prezentarile echipelor finaliste de la Olimpiadele Comunicarii. Evenimentele sunt cea mai buna oportunitate atat pentru companii cat si pentru agentiile de advertising sau de PR sa ii vada la lucru pe viitorii lor angajati.”
“Este o mare diferenta intre a analiza un om dupa CV-ul pe care ti-l trimite sau dupa ce iti spune la interviu, si a-l vedea intr-o situatie reala de lucru cu un client,” spune Gabriela Lungu, Managing Director, Ogilvy PR, membra in juriu. “In mod logic, pe un angajator il costa mai mult recrutarea unui om care sa aiba talentele necesare si apoi formarea lui (proces care poate sa dureze si 5-6 luni), decat identificarea candidatilor care sunt disponibili acum pe piata fortei de munca si in plus au talentele si pregatirea pe care si le doreste.”
“Valoarea tinerilor care au ajuns in finala Olimpiadelor Comunicarii este data in primul rand de competitia pe care au avut-o de infruntat,” spune Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director, Leo Burnett, membru in juriu. “La proba de advertising, spre exemplu, concurenta a fost de 10 pe loc. Anul trecut am angajat patru dintre castigatori si acestia s-au integrat cu succes in echipa noastra. Cu siguranta nici anul acesta Leo Burnett nu va rata oportunitatea de a-i selecta pe cei mai buni, pentru ca ne dorim sa avem mereu cea mai buna echipa de pe piata din Romania.”