Training

Cristina Udrescu in lumina reflectoarelor1 min read

Jul 14, 2006 2 min

Cristina Udrescu in lumina reflectoarelor1 min read

Reading Time: 2 minutes

Al doilea articol din seria: “PR pentru responsabilii de PR” * (care, apropo, ies tot anul “la lumina”)

Cristina Udrescu (ex Unilever) anunta rebrandingul agentiei de PR pe care o conduce, odata cu noi servicii aruncate pe piata.

Noul nume este: Creative Brand Communication

Cristina Udrescu  - Director General, Creative Brand Communication - agentie de relatii publice“La inceput, in 2005, primul client pe partea de media relations a fost Dero. Au urmat conturi asemanatoare, ceea ce a dus la o specializare a agentiei in domeniul PR-ului pentru brand. Asadar, era firesc ca termenul sa se regaseasca si in noua denumire. Communication acopera toate formele concrete pe care comunicarea le poate lua: fie ca discutam de organizarea de evenimente, de proiecte de relatii publice, de materialele grafice sau promotionale. Iar Creative, pentru ca ne place sa credem ca suntem creativi”, povesteste Cristina Udrescu – Director General, Creative Brand Communication

Stire si declaratie preluate din Nr. 25 (359) / 28 iunie 2006 al revistei “Media&Advertising”.

Click aici pentru a citi tot articolul.

Si inca o veste buna: Media & Advetising si-a lansat varianta online.

http://www.media-ad.ro

Daca nu “la lumina”, macar pe monitoare se vor afisa mai des responsabilii de PR.

* PR pentru responsabilii de PR = campanie personala impotriva mesajului transmis al doilea an consecutiv de PR Award: “O data pe an oamenii de PR ies la lumina”

campanie personala impotriva mesajului transmis al doilea an consecutiv de PR Awards: �O data pe an oamenii de PR ies la lumina�

3 Comments
  1. Gabi Nistoran
    Ma bucur sa aud asta. De curand, ii spuneam unui prieten cat de important este PR-ul pt branding, si era cam sceptic la cele auzite.
  2. Andreea Mira
    Eu zic ca ies in lumina reflectoarelor mai des. Asta numai ca sa dau exemplu - participarea multora dintre oamenii de PR la Olimpiadele Comunicarii...in juriu si la conferinte
  3. Dragos Tuta
    Hai sa ignoram acest exemplu in sitautia de fata. zice lumea ca fac self promo apoi. In schimb, astept de la voi exemple de PR-isti care "au iesit la lumina". Aparitiile publice ale responsabililor de PR sunt cel mai puternic argument in sprijinul campaniei de mai sus. Ele ne vor ajuta sa promovam meseria de Responsabil in Relatii Publice asa cum merita si nu ca pe un job subteran, in care specialistii sunt anonimi si ies doar odata pe an "din mina". In acest fel poate facem un mic pas in cresterea numarului de tineri care sunt atrasi (si nu respinsi) de aceasta meserie. Acum toti sunt pasionati de advertising pentru ca Naumovici nu "iese o data pe an la lumina".

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.