Al doilea articol din seria: “PR pentru responsabilii de PR” * (care, apropo, ies tot anul “la lumina”)
Cristina Udrescu (ex Unilever) anunta rebrandingul agentiei de PR pe care o conduce, odata cu noi servicii aruncate pe piata.
Noul nume este: Creative Brand Communication
“La inceput, in 2005, primul client pe partea de media relations a fost Dero. Au urmat conturi asemanatoare, ceea ce a dus la o specializare a agentiei in domeniul PR-ului pentru brand. Asadar, era firesc ca termenul sa se regaseasca si in noua denumire. Communication acopera toate formele concrete pe care comunicarea le poate lua: fie ca discutam de organizarea de evenimente, de proiecte de relatii publice, de materialele grafice sau promotionale. Iar Creative, pentru ca ne place sa credem ca suntem creativi”, povesteste Cristina Udrescu – Director General, Creative Brand Communication
Stire si declaratie preluate din Nr. 25 (359) / 28 iunie 2006 al revistei “Media&Advertising”.
Click aici pentru a citi tot articolul.
Si inca o veste buna: Media & Advetising si-a lansat varianta online.
Daca nu “la lumina”, macar pe monitoare se vor afisa mai des responsabilii de PR.
* PR pentru responsabilii de PR = campanie personala impotriva mesajului transmis al doilea an consecutiv de PR Award: “O data pe an oamenii de PR ies la lumina”