+40 728 300 961
contact@thecsragency.ro
Dragoş Tuţă Dragoş Tuţă
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre mine
    • Despre mine
    • Testimoniale
    • Clienti
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Training
  • Agency.com si Subway – campanie de marketing viral

Blog Training

08 Aug

Agency.com si Subway – campanie de marketing viral

  • By Dragos Tuta
  • In Training
  • 1 comment

Cea mai buna campanie virala vazuta de mine anul acesta.

Agency.com – o agentie de marketing interactiv a prezentat in pitch pentru clientul Subway (fast food) un clip de 9 minute postat pe YouTube.

Clientul a cerut un film de 5 minute prin care sa cunoasca echipa agentiei.

A primit o campanie virala printr-un un film de 9 minute in care Agency.com prezinta modul in care intelege sa lucreze pentru Subway.

Postat pe data de 31 iulie, fara acordul clientului 🙂 , filmul a fost vazut pana in acest moment de peste 54.200 de ori. Numai pe pagina de la YouTube au fost postate 347 de comentarii sa nu mai spun de buzz-ul creat: Google: Subway + agency.com

Impresionant: Coudal Partners, o agentie concurenta a realizat un alt film ca reactie la campania virala a Agency.com (foarte slaba miscarea – cred eu)

Studiu de caz - campanie de marketing viral

Filmul se afla pe site-ul agentiei, nu a fost postat pe YouTube. Pentru vizualizare aveti nevoie de Quick Time.

Multi dintre cei care au comentat filmul postat de Agency.com reclamau faptul ca aceasta campanie nu are nici o legatura cu marketing-ul viral. Bravo lor – au asigurat vizibilitate si buzz prin nenumaratele articole de pe bloguri care ataca initiativa Agency.com.

Tags:OnlineRelatii Publice
  • Share:
Dragos Tuta

    Comments

  1. Iulian Toma
    August 10, 2006

    Buzz-ul e OK pentru o agentie cu profil profil intercativ. Arata ce stie sa faca dintr-o banala cerere de prezentare. Unii oameni de meserie cred insa ca este o abordare ieftina si ca meseria n-are legatura cu actoria asta publica. Poate mult mai interesanta este controversa legata de cat de profesional sau etic este comportamentul “public” al agentiei.

    In orice caz, Agency.com si-a facut o supercampanie virala cu cele vreo 65.000 de vizionari (cate erau ieri, parca) si chiar si un material pe Advertising Age online care cu siguranta a fost supercitit in industrie, in SUA si worldwide.

    (AdAge are cateva sute de mii de cititori online, care au avut link pe youtube direct si care ar putea explica si o parte din succesul vizionarii clipului ).
    http://adage.com/outofsite/post?article_id=110870

Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

  • Amintiri
  • Aparitii in presa
  • Editoriale
  • Responsabilitatea angajatilor
  • Training

Tags

BRD Groupe Societe Generale cadre didactice Coca Cola Coca Cola Copenhaga Cosmote Cosmote criza economica CSR csr business case Eco ecologie Editoriale Forbes Romania Editoriale The CSR Report European Commission fun fun. fotografie Germanos Germanos Hopengagen Leadership MaiMultVerde Management Olimpiadele Comunicarii OMV Petrom Online ONU Personal Petrom plantari PlantBottle poluare promovarea unei cauze reciclare Relatii Publice resurse societate civila spoof sustainability csr Sustenabilitate Tara lui Andrei The CSR Report Tuborg UN Global Compact Unilever

DragosTuta.ro by The CSR Agency.