Agency.com si Subway – campanie de marketing viral1 min read
Reading Time: < 1 minuteCea mai buna campanie virala vazuta de mine anul acesta.
Agency.com – o agentie de marketing interactiv a prezentat in pitch pentru clientul Subway (fast food) un clip de 9 minute postat pe YouTube.
Clientul a cerut un film de 5 minute prin care sa cunoasca echipa agentiei.
A primit o campanie virala printr-un un film de 9 minute in care Agency.com prezinta modul in care intelege sa lucreze pentru Subway.
Postat pe data de 31 iulie, fara acordul clientului 🙂 , filmul a fost vazut pana in acest moment de peste 54.200 de ori. Numai pe pagina de la YouTube au fost postate 347 de comentarii sa nu mai spun de buzz-ul creat: Google: Subway + agency.com
Impresionant: Coudal Partners, o agentie concurenta a realizat un alt film ca reactie la campania virala a Agency.com (foarte slaba miscarea – cred eu)

Filmul se afla pe site-ul agentiei, nu a fost postat pe YouTube. Pentru vizualizare aveti nevoie de Quick Time.
Multi dintre cei care au comentat filmul postat de Agency.com reclamau faptul ca aceasta campanie nu are nici o legatura cu marketing-ul viral. Bravo lor – au asigurat vizibilitate si buzz prin nenumaratele articole de pe bloguri care ataca initiativa Agency.com.