Training

Agency.com si Subway – campanie de marketing viral1 min read

Aug 8, 2006 < 1 min

Agency.com si Subway – campanie de marketing viral1 min read

Reading Time: < 1 minute

Cea mai buna campanie virala vazuta de mine anul acesta.

Agency.com – o agentie de marketing interactiv a prezentat in pitch pentru clientul Subway (fast food) un clip de 9 minute postat pe YouTube.

Clientul a cerut un film de 5 minute prin care sa cunoasca echipa agentiei.

A primit o campanie virala printr-un un film de 9 minute in care Agency.com prezinta modul in care intelege sa lucreze pentru Subway.

Postat pe data de 31 iulie, fara acordul clientului 🙂 , filmul a fost vazut pana in acest moment de peste 54.200 de ori. Numai pe pagina de la YouTube au fost postate 347 de comentarii sa nu mai spun de buzz-ul creat: Google: Subway + agency.com

Impresionant: Coudal Partners, o agentie concurenta a realizat un alt film ca reactie la campania virala a Agency.com (foarte slaba miscarea – cred eu)

Studiu de caz - campanie de marketing viral

Filmul se afla pe site-ul agentiei, nu a fost postat pe YouTube. Pentru vizualizare aveti nevoie de Quick Time.

Multi dintre cei care au comentat filmul postat de Agency.com reclamau faptul ca aceasta campanie nu are nici o legatura cu marketing-ul viral. Bravo lor – au asigurat vizibilitate si buzz prin nenumaratele articole de pe bloguri care ataca initiativa Agency.com.

One Comment
  1. Iulian Toma
    Buzz-ul e OK pentru o agentie cu profil profil intercativ. Arata ce stie sa faca dintr-o banala cerere de prezentare. Unii oameni de meserie cred insa ca este o abordare ieftina si ca meseria n-are legatura cu actoria asta publica. Poate mult mai interesanta este controversa legata de cat de profesional sau etic este comportamentul "public" al agentiei. In orice caz, Agency.com si-a facut o supercampanie virala cu cele vreo 65.000 de vizionari (cate erau ieri, parca) si chiar si un material pe Advertising Age online care cu siguranta a fost supercitit in industrie, in SUA si worldwide. (AdAge are cateva sute de mii de cititori online, care au avut link pe youtube direct si care ar putea explica si o parte din succesul vizionarii clipului ). http://adage.com/outofsite/post?article_id=110870

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.