Este tot mai clar că a deveni sustenabil este o cerință obligatorie pentru companii.
Nu mai este de ajuns să te prezinți ca o “companie verde” sau darnică prin sponsorizările oferite. Companiile trebuie să își îmbunătățească performanțele în privința impactului
Trebuie să avem pretenţii mai mari de la mangerii de spitale, şcoli, oraşe, de la antreprenorii şi directorii de companii mari. Nu mă refer la performanţele financiare, ci la gradul de moralitate pe care îl reflectă rezultatele stilului lor de
“Războiul” a început deja. Companiile mari au intrat sub lupa transparenţei faţă de public. La fel cum guvernele dau din colţ în colţ datorită protestelor, la fel se poate întâmpla şi cu marile organizaţii private – riscă să îşi definească
Crezul meu este că nivelul de trai al românilor va crește odată cu creșterea gradului de responsabilitate al actorilor economici din țara noastră. Fără transparență însă, afacerile nu au nicio dovadă a responsabilității, și fără rapoarte publice de CSR este
Crezi ca lumea e o mare de oameni cu mentalitatea “merge si-asa”? Sau ca mediul romanesc – economic, politic, social – fie corupe, fie impotmoleste si inghite. Te anunt ca o sa ai de-a face cu o anomalie in sistem; ia forma unei agentii de
24 de dintre cele mai mari companii si ONG-uri din Romania, printre care Petrom, Raiffeisen Bank si Coca-Cola Hellenic au semnat cele 10 principii ale United Nations Global Compact, ele propunandu-si ca astfel sa lupte impotriva coruptiei, pentru drepturile omului,